Online klasse

Priser

Holdlektion pr uge:

Fuldt skema, hold 15 lektioner 3.-8. Klasse:​

Fuldt skema, hold 15 lektioner 9. Klasse​:

​

Individuel undervisning pr lektion pr uge:

350 kr./mdr.

3.750 kr./mdr.

​3.950 kr./mdr.

1.100 kr./mdr.

Ovenstående er pris pr måned - betaling i 11 månder (Juli er betalingsfri).

Ændringer eller udmeldelse sendes skriftligt til info@denfriedigitaleskole.dk. Der noteres ændring eller udmeldelse i overskriften.

Udmeldelse sker med løbende måned.

Ændringer i skema følger udmeldelsesfristerne - dog kan eleverne altid komme op i tid med dags varsel.

Øvrige priser

Deltagelse i møder med skoler

/kommuner:

Kommunikationsgebyr for offentlige samarbejdspartner:

350 kr./time

​1.500 kr./time

Pris beregner

Formålet med en lommeregner er at give et overslag over hvad undervisningen ved Den Frie Digitale Skole vil koste pr måned.

​

I skal forholde jer til, hvordan I tænker jeres barns ugeskema evt. skal se ud.  Dvs. I indtaster lektioner ind pr. uge og prisen beregnes pr. måned.​

1 lektion er 30 minutter.

For 9. klasse

Der betales ved indmeldelse 300 kr. pr måned, der er gået af skoleåret. Dette dækker prøverne i foråret.

Hvis en elev ikke har modtaget undervisning i et fag i minimum 3 måneder ved Den Frie Digitale Skole, men skal til prøve i faget - hjælper vi gerne.

Skriftlige prøver​:

Mundtlig prøver:​​

​

Fysisk fremmøde fra vores lærer til prøve:

1.000 kr./pr fag + undervisning

2.000 kr./pr fag + undervisning​

450 kr./time

Søskenderabat

Vi tilbyder søskenderabat for familier med flere børn tilmeldt Den Frie Digitale Skole.

Når du tilmelder mere end ét barn, gives der en rabat på 20% på det billigste skema. Husk at oplyse os, hvis der er søskende, så vi kan aktivere rabatten.